Oct 6, 2013

סדנא-"קולאז' אישי"- צילום, שיר, טיול...ביטוי אישי בטכניקת קולאז

עבודה של איריס פיינר
עבודה זו נעשתה במהלך סדנת "קולאז' אישי" ע"י איריס פיינר.
בסדנא זו, נתבקשו המשתתפות להביא כל אחת צילום, שיר, או טקסט שנגע להן אישית. האלמנט האישי היה הבסיס ליצירה שנעשתה על דף עיתון. הדף נצבע בלבן כרקע להמשך עבודת קולאז' . ישנן אלו שבחרו לצבוע את כל העיתון ,ישנן אלו שכיסו חלקו. כל אחת שקעה לעבודה, עלעלה בעיתונים ויצרה אמירה אישית שלה .

*
לא פעם אני פוגשת חברה או מכרה ,שבמהלך שיחה משתפת אותי ברצון שלה ליצור.
בתור מי שמבינה את הצורך להביע את עצמה ביצירה, להיות במגע עם עולם של חומרים , צבעים או יהה זה הרצון להתנתק לרגע מהעשייה היום יומית , אני מעודדת אותן לחפש חוג, סדנא או כל פורמט אחר שיאפשר להן לממש את הצורך הזה.
 ברור לי שכל אחת ואחד, אם זה מדגדג לו בידיים יכול למצוא תחום שהוא יכול למצוא בו הנאת יצירה. והרי זו המטרה הראשונית -הנאה, הבעה, איוורור מהעשייה המונוטונית.
יש המתחברים לעבודה עם חומר:יצירת פסלים, כלים .ישנם אלו שיעדיפו מלאכות יד וימצאו עולם עשיר ומגוון בריקמה ותפירה, יש ששזירת חרוזים היא מנת חלקם , החיבור יעשה בסופו של דבר אם הרצון והתשוקה קיימים. זו מטרתה של סדנת הקולאז' שאני מעבירה.

סדנת הקולאז' מזמינה אתכן להביא צילום, שיר, טקסט או כל דבר אחר המעורר בכן השראה וליצור במשך 3 שעות  בחברה נעימה, קפה טוב ועוגיות....נתראה!

*
יום ג'- 8.10.13  
בין 9.30-12.30
*
המפגש יתקיים בסטודיו שלי בבנימינה
רח' הכרכום 14 ב
מלווה בקפה ועוגה
*
המפגש מיועד ל 6-8 נשים
עלות 150 ש"ח


אביטל בר-און איזקוב -0528700825


you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...